מה מיוחד ביום שבת?

"מה מיוחד ביום שבת?" שאלה המורה את כיתה א'2 ואני ידעתי את התשובה, מרים יד מהססת לאוויר העולם. ידעתי את התשובה, כי הייתי הולך בשבת בבוקר לתפילה בבית הכנסת והאור של השמש בעיניי והשקט שאיננו מופר על ידי רעש מכוניות מאפשר לציפורים לצייץ במלוא הכוח."אתה שם" החוותה המורה, ואני עניתי "מה שמיוחד ביום השבת זה שהציפורים מצייצות". המורה מביטה בי בדממה ואז אומרת "לא נכון. הציפורים מצייצות בכל יום. מישהו אחר רוצה לענות", ואני כבר מתחיל לקבור את עצמי בתוך שריון ויכול לשמוע עם הד את התשובה הנכונה "יפה מאוד יהודה, אסור לנסוע ביום שבת". אז אם גם אתם מאלו שיודעים לתת תשובות בעיקר לעצמכם, הגעתם למקום הנכון.







יום שני, 23 באפריל 2012

מי מבקר לי בבלוג?חשדות כבדים ללא צל הוכחה

מאז שפתחתי את הבלוג אני מדי פעם סופר את הפעמים שנכנסו לי לבלוג. הגעתי ל160 כניסות. באורח פלא אין תגובות בבלוג.
מתחיל לקנן בראשי החשד כי המבקרים היחידים הם רובוטים חישוביים שבולשים לי אחרי המילים כדי שאחר כך אפשר יהיה למצוא את המילים במנועי חיפוש.
מעניין אם לרובוטים שמחפשים אחר מילים יש נקודות עונג. כאילו אם הם פתאום נתקלים במילה "סניקה", או "מומעד", האם איזו שהוא מיתר בליבם זע?. מכיוון שאני לא מבין במחשבים  אין לי מושג מי עובר לי עכשיו על המילים ומי מתרגש, ומי לא. ומי אמר שרובוטים לא יכולים לכתוב תגובות?. בכל מקרה הפוסט הזה הוא מיקרו פוסט. לקראת יום הזיכרון אני הולך לפרסם פוסט מורחב. אני ממש מקווה שיהיה שווה לחכות. בנתיים אני מכריז בזאת על תחרות לא נושאת פרסים בין קוראי הבלוג האנושיים. מי שיכתוב בתגובה לפוסט זה מילה יחידה אשר איננה מופיעה ברחבי הסייבר ותעלה בחיפוש במנוע החיפוש רק בבלוג זה יקבל/תקבל שיר פרי עטי עם הקדשה מיוחדת. המילה חייבת להיות עם משמעות כי אחרת מה עשינו. אולי נחכים את הרובוטים ויום אחד גם הם יצאו להפגנות ברוטשילד.

תגובה 1:

  1. יוחאי ידידי,
    הלוואי שהיו לי מילים מיוחדות, אולי הייתי מנצח בתחרות.
    אבל זכרונות מיוחדים יש לי בהחלט.
    ממך, מתקופה מדהימה.
    היום לראשונה ראיתי שיש לך בלוג, ואני מתרגש לקרוא כל דבר שאתה כותב.
    ספור אותי בתור מעריץ גדול שלך!
    בהצלחה.
    (שניר בר)

    השבמחק