מה מיוחד ביום שבת?

"מה מיוחד ביום שבת?" שאלה המורה את כיתה א'2 ואני ידעתי את התשובה, מרים יד מהססת לאוויר העולם. ידעתי את התשובה, כי הייתי הולך בשבת בבוקר לתפילה בבית הכנסת והאור של השמש בעיניי והשקט שאיננו מופר על ידי רעש מכוניות מאפשר לציפורים לצייץ במלוא הכוח."אתה שם" החוותה המורה, ואני עניתי "מה שמיוחד ביום השבת זה שהציפורים מצייצות". המורה מביטה בי בדממה ואז אומרת "לא נכון. הציפורים מצייצות בכל יום. מישהו אחר רוצה לענות", ואני כבר מתחיל לקבור את עצמי בתוך שריון ויכול לשמוע עם הד את התשובה הנכונה "יפה מאוד יהודה, אסור לנסוע ביום שבת". אז אם גם אתם מאלו שיודעים לתת תשובות בעיקר לעצמכם, הגעתם למקום הנכון.







יום שלישי, 23 באפריל 2013

במקום קדיש. כדי שלא תאבדי. זיכרון 4

ומה היה קורה אם את כל הזיכרונות ממך הייתי כותב מזמן מזמן. האם הייתי זוכר אותם באמת או שהם רק היו הופכים להיות עדות?. ראיתי לפני כמה זמן קטע שצילמתי אותך כמה שבועות לפני שהלכת. והאמת היא שלא זכרתי אותו ואת הסיטואציה בכלל. האם יש טעם בעדות?. עכשיו אני מנסה לכתוב ולצלם ולתעד כדי שלא תאבדי. כי זה לא מגיע לך. כי זה לא מגיע לאף אחד. כי זה יגיע לכל אחד. אתמול אביגיל חיבקה אותי ובכתה ואמרה שהיא מתגעגעת לאמא שלה, והפחד מלמות



והפנים פנים
והדיבור דיבור
ואת זו את
אבל את לא
והפנים פנים והדמעה דמעה
ומטפורות שחוקות זה בספרות
ואמא יש רק אחת
וזה רק אני שצופה
במה שלא תהיי
וזה רק אני שכותב
את מי שהיית
כדי שלא תאבדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה