מה מיוחד ביום שבת?

"מה מיוחד ביום שבת?" שאלה המורה את כיתה א'2 ואני ידעתי את התשובה, מרים יד מהססת לאוויר העולם. ידעתי את התשובה, כי הייתי הולך בשבת בבוקר לתפילה בבית הכנסת והאור של השמש בעיניי והשקט שאיננו מופר על ידי רעש מכוניות מאפשר לציפורים לצייץ במלוא הכוח."אתה שם" החוותה המורה, ואני עניתי "מה שמיוחד ביום השבת זה שהציפורים מצייצות". המורה מביטה בי בדממה ואז אומרת "לא נכון. הציפורים מצייצות בכל יום. מישהו אחר רוצה לענות", ואני כבר מתחיל לקבור את עצמי בתוך שריון ויכול לשמוע עם הד את התשובה הנכונה "יפה מאוד יהודה, אסור לנסוע ביום שבת". אז אם גם אתם מאלו שיודעים לתת תשובות בעיקר לעצמכם, הגעתם למקום הנכון.







יום חמישי, 6 ביוני 2013

אבא חושך וירח

״אבא יוחאי יהיה עטלף
ואמא תניק אותי״
משאלות לב של פעוט בן שנתיים
מערבבות אימה בחלב

כולם מתקנים אותי ואני מפחד מכולם
אפילו המקלדת יודעת יותר טוב ממני
איך לומר מה עד ששכחתי בשביל מי
הכל התחיל

רק אוריה נחוש ויודע
הופך שגיאות דיבור לקסם
ואותי ללווין הרוחף בשמיו
מבקש מעט מאבקת הפלאים העטלפית
הנזרית במרחב מלשונו הזהבית 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה